Lederkurser Toggle

Hos cph:learning er vi eksperter i design af lederkurser, som skaber engagement og læring hos deltagerne – og derigennem fører til ny og forbedret praksis.

Vi ved, at der er stor forskel på information og viden. Det at få fortalt noget højt (at modtage information), fører ikke nødvendigvis til ny viden (læring, hvor den nye information kobles med eksisterende viden på en måde, så der skabes ny viden), der fører til ny og forbedret praksis.

Kunsten i al uddannelse er derfor at skabe koblinger mellem ny information, eksisterende viden, ny viden og ny og forbedret praksis. Det er vi eksperter i.

Vi baserer vores lederkurser på action-reflection-learning pædagogik. Det betyer, at alle vores lederkurser knyttes tæt til deltagernes praksis. Vi designer vores lederkurser til engagerede deltagere, der har en ambition om at lære nyt og aktivt forsøge at sætte dette nye i relation til arbejdssituationen.

Du kan læse mere om vores opfattelse af læring og uddannelse i vores whitepaper om skabelse af aktive læringsrum i virksomheder.

Du kan også læse mere om læringscentreret undervisning i en af de mange bøger, som vores direktør og professor Claus Nygaard har udgivet på internationale forlag.

kursussiden kan du altid se det aktuelle udbud af kurser.