Digital Kundestrategi 3.0 – Nyt cph:learning/videnforum ved Claus Nygaard

Digital Kundestrategi 3.0 er titlen på cph:learning/videnforum ved Claus Nygaard. I dette videnforum diskuterer Claus, hvordan virksomheden kan skifte fokus fra distribution til dialog til konstruktion – og derved bruge den digitale verden til at skabe kundeværdi og brand communities.

Digital Kundestrategi 3.0 lægger vægt på konstruktion af mening hos kunden og derved skabelse af det som forskerne kalder symbolsk værdi. Det er radikalt anderledes end at bruge det digitale univers til at distribuere information om sine produkter eller services.
I foredraget forklarer Claus, hvordan virksomheden med fordel kan sammenkoble teorien om skabelse af kundeværdi med erkendelsesteorien, hvilket giver en klar model for at udvikle en ny digital kundestrategi 3.0.

Dato: onsdag 26. oktober 2016.

Tidspunkt: 14.30-16.00.

Sted: cph:learning, Ambassadebygningen, Hans Christian Andersens Boulevard 48, 1. sal., 1553 København V.

Pris: GRATIS.

Tilmelding nødvendig.

RETHNK.COM